שמועות באז כיצד לקנות תרופות מרשם באופן מקוון בבטחה – טיפול בהזדקנות

שמועות באז כיצד לקנות תרופות מרשם באופן מקוון בבטחה – טיפול בהזדקנות

ביוזמתה שלה להחמיר את העלויות השמימיות שהאמריקאים משלמים עבור הרבה תרופות מכריעות, חשף ממשל טראמפ בחודש שעבר תוכנית שתאפשר לגליזציה של ייבוא ​​תרופות שהוחלטו על תרופות שנקבעו ממדינות בהן הן עולות הרבה פחות. אך התכנון מטפל בייבוא ​​רק ברמה הקמעונאית; למעשה אין זה רעש לגבי עסקאות של אלפי אמריקאים שרוכשים כיום את התרופות שלהם מחוץ לארה”ב.

לפעמים הם עושים זאת הרחק מהייאוש. זו למעשה הטכניקה היחידה שהם עשויים להרשות לעצמם את התרופות הדרושות להם כדי להישאר בריאים ומאוזנים או בחיים. כמו כן הם מבצעים זאת אפילו בהתראות המגיעות מה- FDA, שדומות לתעשיית התרופות, בנוגע לסיכון לפריטים מזוהמים או מזויפים.

בתי מרקחת. עבור אנשים יחד עם סוכרת, חוסר היכולת לשלם את תעריפי האינסולין בארה”ב יכול להיות מקרה של צורך, וזו למעשה הסיבה שבני משפחה רבים שואפים לקנדה או למקסיקו לענות על צרכיהם. רובין קרסמן, שזוהה בפועל יחד עם סוכרת סוג 1 בשנת 2012, ובסופו של דבר היה תומך קולני במחירי תרופות נמוכות יותר, אומר כי גם עם הכיסוי הביטוחי היא למעשה שילמה עבור 7,000 דולר בשנה מכיסם עבור 2 תרופות לאינסולין שהיא זקוקה לו: Lantus ו- Humalog.

בזמן שהייתה בבריחה בטיחואנה בשנה שעברה, היא נכנסה לקומץ בתי מרקחת כדי לבדוק אם הם שומרים על התרופות שלה. לצד מעט תרועה, לטענתה, הייתה לה היכולת לקנות את שתי התרופות ללא מרשם במחיר נמוך מ -10% מהעלות שלה מצפון לגבול. “עזבתי את טיחואנה באותו יום לגמרי רועדת בהתחשב בכך שאני לא מאמינה בדיוק כמה מהיר וקל היה לי לקבל את האינסולין בדם בדיוק”, היא מזכירה, “ובכל זאת גם כמה זה הלווה מעט וכמה קשה הייתי. למעשה סוחט בארה”ב ” אם אתה מתכוון לחצות את הגבול עבור התרופות שלך, או לרכוש אותן באמצעות חנות סמים באינטרנט בחו”ל, הנה כמה תכונות שאתה צריך להכיר.

השקפה לא מוטה מדוע ייבוא ​​סמים מקנדה לא יתקן עלויות גבוהות של תרופות …

2: לא סביר שתובא בפועל לבית המשפט. למרות המגבלה העיקרית, הנחיות ה- FDA מאפשרות לפתרונות ממשלתיים פדרליים להימנע מלהגיע מהמינהל “כאשר הכמות וגם האובייקטיבית נועדו בבירור לשימוש אישי, כמו גם שהפריט מביא נעדר סכנה בלתי סבירה לאדם.” שימוש אישי מציע בדרך כלל אספקה ​​של 90 יום.

אנשים שרגילים לתרגול מזכירים שאתה יכול בדרך כלל לנסוע במכס ללא הרבה אי נוחות אם נגמרים לך תרופה של יותר משלושה חודשים, אתה מצהיר על כך לחומרים המותאמים אישית ואתה חושף אותם שקבע רופא או אפילו איש קשר אישי. הערה המעידה כי היא מיועדת לשימוש פרטי, לצד יצירת קשר עם הפרטים עבור הרופא שלך.

הזמנת תרופות באינטרנט מחנויות בתי מרקחת זרות בנוסף בדרך כלל נוטה לעבור ללא עוררין. רשמית, ה- FDA עשוי לדחות כניסה של עסקת החבילה במשאב דואר חֲדָשׁוֹת בינלאומי. “זה מתרחש לקרות מדי פעם”, אך לא בדרך כלל, קובע לויט. למעשה זה הרבה יותר אופייני למטענים שמבצעים להיות עצורים בפועל במשך כמה ימים בתליית ה- FDA.

סיכון הרבה יותר גדול אם אתה באמת עושה קניות בחו”ל עבור תרופות הוא שאתה בהחלט לא יכול לרכוש את מה שרכשת וזה בהחלט לא יכול להיות מאובטח. “יש למעשה חבורה של זבל בעולם התרופות”, אומר ד”ר קן קרואן, איש מקצוע בתחום הבריאות בצוות הרפואי Scarsdale באזור ווסטצ’סטר, ניו יורק, שממליץ לרבים מאנשיו כיצד לרכוש תרופות בזהירות קנדה.